خبرهای داغ:
 همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کارون با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۲۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

سرهنگ حمدی صخری فرمانده سپاه کارون ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته دفاع مقدس به بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، پیشکسوتان و خانواده شهداء گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر، وقتی که این جنگ به صورت رسمی در 31 شهریور سال 1359 آغاز شد، شرایط این دو کشور با یکدیگر کاملا متفاوت بود؛ ایران هیچگونه حمایت خارجی نداشت، اما در مقابل رژیم بعثی عراق با پشتیبانی‌ جهانی وارد جنگ با ایران شده بود. 

 

وی افزود: بالاخره جنگی که در 31 شهریور 1359 توسط همه ظالمان جهان و به دست صدام بعثی به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده بود، با وجود جوانان برومند و شجاع هشت سال دفاع مقدس و بدون اینکه دشمن به اهداف خود دست پیدا کنند در تابستان 1367 به پایان رسید.

 

فرماندار کارون در ادامه مراسم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، نماد ایستادگی، عزتمندی، اقتدار و زیباترین جلوه های ناب معنوی در کشور است گفت: امروزه بر همگان روشن است که عزت، پیشرفت، اقتدار و صلابت کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه‌های خود و ایستادن در مقابل خطرات، از سرزمین و میهن خود دفاع کردند.

 

در پایان مراسم از جانبازان و خانواده معظم شهداء شهرستان کارون با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها